Despre noi
Unilever este una dintre cele mai importante companii de bunuri de larg consum din lume, realizând și vânzând în jur de 400 de mărci în peste 190 de țări.
Faceți obișnuință din viața durabilă
În fiecare zi, 2,5 miliarde de oameni folosesc produsele noastre pentru a arăta bine, a se simți bine și a obține mai mult de la viață. Aproximativ o treime din populația globală care alege dintre mărcile familiare, cum ar fi Lipton, Knorr, Dove și Hellmann’s, precum și mărci locale emblematice precum Bango în Indonezia și Suave în SUA. De fapt, 13 mărci din top 50 în lume sunt deținute de Unilever.
Acoperirea noastră geografică ne oferă o prezență globală fără precedent, inclusiv o poziție unică pe piețele emergente, care generează 58% din cifra de afaceri.
Activitățile noastre acoperă un lanț de valori complex, global. Lucrăm cu mii de furnizori și cheltuim aproximativ 34 de miliarde de EUR pentru bunuri și servicii, inclusiv aproximativ 13 miliarde de EUR pentru ingrediente și materii prime, care sunt incluse în produsele noastre din cele peste 300 de fabrici din 69 de țări. Aceste produse sunt apoi distribuite la 25 de milioane de comercianți cu amănuntul, de la supermarketuri până la magazine mici de proximitate și prin alte canale cu creștere rapidă, cum ar fi comerțul electronic și direct la consumator.
De asemenea, suntem al doilea agent de publicitate ca mărime din lume, pe baza cheltuielilor cu mijloacele media.
- 190
-
Numărul de țări în care lucrăm
- Peste 160.000
-
Numărul de angajați
- 1 md EUR
-
Suma pe care o investim în cercetare și dezvoltare în fiecare an
Acest nivel impune responsabilitate
Trăim într-o lume tot mai incertă și volatilă. Temperaturile cresc, secetele sunt mai frecvente, alimentele sunt din ce în ce mai rare, diferența dintre bogați și săraci este în creștere, iar miliarde de oameni încă nu au acces la igienă de bază și salubritate.
Dar societatea se schimbă. Există o tendință tot mai mare către un consum mai semnificativ și mai sustenabil, oamenii asumându-și din ce în ce mai multă responsabilitate personală pentru impactul deciziilor lor de cumpărare.
De aceea, scopul nostru este simplu: de a face obișnuință din viața durabilă.
Aceasta înseamnă să contribuim la crearea unei lumi în care să trăim cu toții bine și în limitele naturale ale planetei.
Și, împreună cu comunitatea noastră mai largă de parteneri, furnizori și cetățeni, progresăm.
Acesta este însuflețit astăzi de același spirit de pionierat cu care Unilever s-a lansat în anii 1890, cu un simplu săpun care a ajutat curățenia să devină o obișnuită în Anglia victoriană.
Pe măsură ce dezvoltăm afacerea, lucrăm activ la: