Toggle Căutare

  1. Home
  2. Despre noi
  3. Inovatie
  4. Centrele noastre de cercetare & dezvoltare
  5. Bangalore, India

Bangalore, India

Centrul Unilever de cercetare & dezvoltare din Bangalore contribuie la dezvoltarea unor branduri precum Lipton, Knorr, Lifebuoy, Omo, Pond’s si Pureit. Principalele activitati ale centrului

Principalele activitati ale centrului

Positive social impact as our business grows

Initiativa Unilever de a lansa purificatorul de apa cu pret accesibil Pureit a provenit din acest centru.

In Bangalore cream si dezvoltam noi produse pentru ingrijirea pielii, ceaiuri, produse pentru curatenia locuintei si produse pentru mentinerea sanatatii si igienei. In domeniul ingrijirii pielii urmarim sa cream noi lotiuni si creme, care sa le ofere consumatoarelor si noi experiente senzoriale.

Prin programul prin care cream noi variante si game de ceaiuri, analizam aroma, gustul si beneficiile nutritionale, bazandu-ne pe intelegerea bio-chimiei arbustului de ceai si pe imbunatatirea amestecurilor de frunze de ceai. Grupul nostru pentru Cercetarea Plantelor Aromatice creeaza produse cu o eficacitate dovedita asupra corpului si mintii.

In domeniul detergentilor si balsamurilor de rufe ne concentram eforturile de cercetare pe reducerea la minim a consumului de apa in timpul spalarii si clatirii. Iar unul dintre aspectele importante ale programului nostru pentru sanatate si igiena este faptul ca ne-am propus sa ne asiguram ca apa curata si sigura pentru baut este accesibila masei largi de consumatori.

Oamenii care lucreaza in centrul din Bangalore

Circa 300 de angajati lucreaza aici – dintre care 75 de cercetatori (specializati in biologie, chimie, inginerie, stiinta materialelor, fizica), 150 de cercetatori-asociati si 50 de colegi din echipa de suport, specializati in microbiologie, virusologie si crearea de microstructuri.

Chiar daca dispunem de expertiza interna in multe domenii, colaboram pe scara larga si cu experti internationali, universitati si grupuri de cercetare.

Istoria centrului

Centrul Unilever de cercetare & dezvoltare din India a fost infiintat in Mumbai in 1958, pentru a desfasura studii in trei domenii: sapun, alimente pentru bebelusi si parfumuri. Centrul a fost mutat in 1997 in Bangalore. De atunci a contribuit la inovatii revolutionare pe baza carora am lansat noi sapunuri solide, un brand de sare imbogatita, noi game de ceaiuri instant si un purificatorde apa.

Un model de dezvoltare durabila

Campusul in care se afla centrul din Bangalore a fost construit in asa fel incat sa completeze si sa imbogateasca zona din jur. Pe langa faptul ca a fost construit in armonie cu flora si fauna (specii rare) din zona, centrul desfasoara un program de reducere a “amprentei de carbon”, prin masuri de scadere a consumului de energie si prin reciclarea apei – astfel incat sa contribuie la asigurarea aprovizionarii durabile cu apa.

Inapoi la inceputul paginii