Toggle Căutare

  1. Home
  2. Despre noi
  3. Inovatie
  4. Inovatia in Unilever
  5. Conducerea activitatii noastre de cercetare & dezvoltare

Conducerea activitatii noastre de cercetare & dezvoltare

Inovatia este, de peste 100 de ani, coloana de sustinere a marcilor Unilever.

Produse care aduc ceva nou in mod distinct

Unilever logo

Misiunea noastra– de a crea marci care ii ajuta pe oameni sa se simta bine, sa arate bine si sa ia ce e mai bun din viata – este bazata pe expertiza cercetatorilor si tehnologilor nostri, care gasesc solutii inovatoare la nevoile actuale si viitoare ale consumatorilor, apoi incorporeaza aceste solutii in produsele din portofoliul nostru.

Inovatiile pe care le-am lansat de-a lungul timpului sunt inegalabile, iar filosofia noastra, de a folosi cea mai avansata activitate de cercetare & dezvoltare pentru a lansa inovatii conform celor mai inalte standarde globale, poate fi vazuta in fiecare stadiu al istoriei noastre – de la crearea margarinei imbogatite cu vitamine in timpul marii depresiuni economice declansate in 1929, si pana la lansarea in 2009 a pastei de dinti realizate pe baza unei tehnologii cu efect optic instantaneu de albire a dintilor.

Dispunem de o expertiza unica

Pentru noi a fost mereu prioritar sa atragem in echipa noastra cei mai buni cercetatori si tehnologi, iar in prezent avem o organizatie interna de cercetare & dezvoltare integrata la nivel global, in care lucreaza peste 6.000 de oameni. In plus, angajamentul nostru de a practica inovatia deschisa inseamna ca, in activitatea noastra, colaboram cu multi alti experti in cercetare & dezvoltare din intreaga lume. In fiecare an, investim circa 1 miliard € in cercetare & dezvoltare, iar in fiecare an depunem intre 250 si 350 de cereri de patente pentru inovatii.

Expertiza bogata a Unilever in cercetare & dezvoltare este unica, fiindca se intinde pe intregul nostru portofoliu de produse alimentare si produse de ingrijire a locuintei si de ingrijire personala. In anii care vor urma, vom continua sa ne folosim aceasta expertiza unica pentru a crea mari inovatii prin care sa-i ajutam pe oamenii din intreaga lume sa se simta bine, sa arate bine si sa ia ce e mai bun din viata, iar in paralel vom continua activitatea de cercetare pentru a crea noi generatii de bunuri de larg consum.

Profesor Geneviève Berger

Chief Research & Development Officer Michael Polk President Global Foods, Home and Personal Care

Inapoi la inceputul paginii