Toggle Căutare

  1. Home
  2. ...
  3. Inovatia in Unilever
  4. Modul nostru de lucru

Modul nostru de lucru

Avem 6 centre de cercetare globale, 13 centre globale de dezvoltare de produse si numeroase centre regionale si nationale de dezvoltare si implementare.

Scopul nostru este sa aducem o schimbare in bine viata oamenilor

Organizatia noastra interna de cercetare & dezvoltare - in care lucreaza in total peste 6.000 de profesionisti in cercetare & dezvoltare - cuprinde 6 centre de cercetare globale, 13 centre globale de dezvoltare de produse si numeroase centre regionale si nationale de dezvoltare si implementare.

In domeniul cercetarii & dezvoltarii, misiunea noastra este “sa ne diferentiem, sa livram ceea ce promitem, sa respectam principiile dezvoltarii durabile si sa crestem”. Asta inseamna sa cream produse care aduc ceva care este nou in mod distinctiv si care ofera beneficii dovedite, ce raspund unor nevoi reale ale consumatorilor. Iar prin faptul ca facem aceste lucruri asa cum trebuie, contribuim si la cresterea durabila a Unilever.

Cum ne stabilim programul de cercetare & dezvoltare

Procesul incepe cu definirea directiilor de interes pentru cercetarea & dezvoltarea noastra, luand in considerare strategiile marcilor si categoriilor noastre de produse, precum si arii care acopera mai multe categorii, precum beneficiile-cheie pentru consumatori si platformele noastre de stiinta si tehnologie. Aceste domenii largi de cercetare sunt definite de catre Consiliul Director al Unilever.

Cercetare globala

Cercetatorii nostri cauta mereu noi idei si descoperiri stiintifice, selecteaza directiile relevante pentru noi si le integreaza in domeniile noastre de cercetare extinse – care acopera mai multe categorii de produse. De asemenea, ei se asigura ca rezultatele relevante ale proiectele de cercetare pe termen lung sunt incorporate in proiectele pe termen mediu si scurt prin care sunt aduse inovatii intr-o anumita categorie de produs.

Dezvoltare globala de produs

Echipele noastre de dezvoltare globala de produs concep produsele integrand rezultatele studiilor stiintifice (de exemplu, un nou ingredient cu proprietati nutritionale speciale) cu alte criterii, printre care se numara performanta produsului, stabilitatea formulei/compozitiei, ambalajul, precum si costul produsului.

Dezvoltarea regionala si implementarea nationala

Echipele noastre de dezvoltare regionala de produs si echipele de implementare nationala introduc inovatiile si perfectionarile de produs la nivel de regiune, tara si capacitate de productie. Printre activitatile lor se numara adaptarea formulei unui produs in asa fel incat sa utilizeze anumite materii prime locale sau conformarea la reglementarile dintr-o anumita tara si la obiceiurile alimentare specifice tarii sau regiunii. Echipele regionale si nationale transmit feedback-ul lor cu privire la specificul local (de exemplu, preferintele locale in materie de gust) catre echipele globale de dezvoltare de produs.

Colaborarea cu partenerii externi

In intreg procesul nostru de cercetare & dezvoltare, lucram indeaproape cu institutiile universitare si cu alti parteneri, precum furnizorii nostrii, pentru a ne asigura ca avem accesul optim la cele mai bune studii si tehnologii, atat din interiorul, cat si din exteriorul Unilever. Un exemplu este Centrul nostru pentru Informatica Moleculara; acest parteneriat cu Universitatea din Cambridge este un model pentru modul in care mediul academic si companiile pot lucra impreuna pentru a aduce beneficii pentru stiinta, companii si consumatori deopotriva.

Inapoi la inceputul paginii