Toggle Căutare

  1. Home
  2. Despre noi
  3. Inovatie
  4. Inovatia in Unilever
  5. Inovatie responsabila

Inovatie responsabila

Vrem ca produsele noastre sa contribuie la starea de bine a oamenilor, a comunitatilor si sa aiba cel mai mic impact advers asupra mediului, in fiecare faza al ciclului lor de viata.

Ii ajutam pe oameni sa faca fapte bune

Two men working in crop field

In ziua de azi, oamenii sunt mult mai constienti de problemele globale ale omenirii, precum saracia, schimbarea climei si epuizarea resurselor naturale. Consumatorii cauta, din ce in ce mai mult, sa cumpere produse care ii ajuta sa faca un lucru bun.

Masuram impactul social, economic si de mediu

Scopul nostru este sa ne conducem operatiunile si sa ne crestem cifra de afaceri intr-un mod care este responsabil si asigura companiei o crestere ce poate fi sustinuta pe termen lung. In mod concret, realizarea acestui scop include optimizarea functionalitatii si beneficiilor produselor noastre, reducerea la minimum a cantitatii de deseuri si imbunatatirea eco-eficientei capacitatilor noastre de productie, in special din punctul de vedere al emisiilor de CO2. Reusim sa facem toate acestea fiindca incorporam, in planurile noastre de inovare, indicatorii care cuantifica impactul nostru social, economic si de mediu.

Cateva exemple

  • Investim 2,4 milioane €, in perioada 2007-2012, pentru reducerea impactului nostru asupra schimbarii climei prin initiative care acopera fiecare stadiu al procesului de productie europeana a inghetatelor noastre Ben & Jerry’s, precum si pentru a compensa restul impactului prin investitii facute in proiecte certificate Gold Standard - menite sa produca energie “curata”( precum cea generata prin panouri solare, centrale hidroelectrice, centrale eoliene etc) si sa contribuie la dezvoltarea durabila a comunitatilor in care sunt implementate.
  • In anul 2007, dergentul nostru de rufe Small & Mighty a economisit 33 milioane de litri de apa si o cantitate de plastic echivalenta cu 262 milioane de plase de cumparaturi si 665 de tone de CO2. Procesul de design si fabricatie al deodorantului nostru Rexona in format roll-on de 50 ml a fost revizuit pentru a reduce consumul de energie total cu sase milioane de kw/ora.
  • In octombrie 2007, marca noastra de sapun Lifebuoy a lansat Ziua Mondiala a Spalatului pe Maini in 70 de tari, sprijinind astfel initiativa ONU care ar putea salva mai multe vieti decat orice singur vaccin sau interventie medicala.

Importanta sigurantei in productie si consum

Siguranta produselor pentru oameni si mediu – atat in productie, cat si in consum – este un element esential in compania noastra. In stadiul de concepere a unui produs sau proces, verificam siguranta noilor materii prime si materiale, precum si siguranta crearii noilor ingrediente, formule si metode. De asemenea, verificam siguranta ambalajelor, distributiei si a activitatilor promotionale. Politica noastra privind siguranta se aplica tuturor produselor noastre, indiferent unde anume in lume sunt produse sau comercializate.

Inapoi la inceputul paginii