1960 - 1969: Un moment pentru creștere
Anii 1960 creează mai mult optimism și idei noi pe măsură ce economia globală se extinde și standardele de viață continuă să crească.

Ca urmare, Unilever se extinde și se diversifică prin inovație și achiziții, înființând agenții de publicitate, companii de cercetare de piață și companii de fabricare a ambalajelor. În 1968, aceasta încearcă o fuziune cu Allied Breweries în cadrul unei licitații de achiziție cu adevărat ambițioase. Dar menținerea stabilității profitului este dificilă pe măsură ce prăpastia dintre cele mai bune și cele mai defectuoase operațiuni se adâncește, iar fondurile sunt investite pentru a menține companiile cu randament scăzut.
La mijlocul anilor 1960, o restructurare crește oportunitățile de extindere a mărcilor la nivel internațional. Controlul și responsabilitatea profitului european pentru cele mai mari mărci sunt transferate, ulterior, de la companiile operaționale individuale la echipele orientate spre categorii, denumite Logistici.
Repere istorice
1960
Toate mărcile dedicate spălatului sunt cuprinse sub controlul unei singure companii, Lever Brothers and Associates. Becel, prima margarina „sănătoasă”, este lansată după ce comunitatea medicală solicită companiei Unilever să dezvolte un produs alimentar care să scadă colesterolul. Aceasta este inițial disponibilă doar în farmacii.
1961
Înghețata Good Humor este achiziționată în Statele Unite.
1965
Unilever înființează propria companie specializată în ambalaje, 4P Group, transformând un furnizor intern de servicii într-o companie profitabilă. Cif este lansat mai întâi în Franța.
1967
Captain Birds Eye/Iglo/Frudesa debutează pentru prima dată în reclamele televizate.
1968
Unilever încearcă fără succes să fuzioneze cu Allied Breweries, una dintre cele mai mari companii de fabricare a berii din Marea Britanie.
1969
Unilever difuzează prima reclamă color televizată în Marea Britanie, pentru mazărea Birds Eye.