Toggle Căutare

  1. Home
  2. ...
  3. Cine suntem
  4. Logo-ul nostru

Logo-ul nostru

Unilever se dedică asigurării unui stil de viață sustenabil pentru toată lumea și logo-ul nostru reprezintă o expresie vizuală a acestui angajament. Fiecare pictogramă are la bază o semnificație bogată, reprezentând un aspect al încercării noastre de a asigura un stil de viață sustenabil pentru toată lumea.

  • Fiecare pictogramă care alcătuiește logo-ul Unilever semnifică ceva despre afacerea noastră. Aflați ce înseamnă.
  • Înghețata

    O recompensă, o plăcere și o desfătare, o răcoritoare, un desert, distracție.
  • Mâna

    Un simbol al sensibilității, al îngrijirii și al nevoii. Reprezintă angajamentul nostru pentru a ajuta oamenii să își îmbunătățească obiceiurile zilnice de sănătate și igienă prin programele noastre de îmbunătățire a mărcilor și a sănătății.
  • Părul

    Un simbol al frumuseții, al aspectului plăcut și al încrederii în sine.
  • Buzele

    Un simbol al comunicării, al deschiderii și al transparenței.
  • Vârtejul

    Reprezintă pasiunea noastră pentru arome și gusturi excelente.
  • Peștele

    Reprezintă produsele alimentare proaspete, marea și resursele naturale.
  • Hainele

    Un simbol al rufelor curate, al aspectului plăcut și al încrederii în sine.
  • Albina

    Reprezintă spiritul civic al oamenilor noștri și angajamentul nostru pentru a descoperi modalități inovatoare în colaborarea pentru a reduce amprenta noastră asupra mediului.
  • Particulele

    O referință către știință și angajamentul nostru permanent pentru a descoperi modalități inovatoare de îmbunătățire a vieților consumatorilor noștri.
  • Ambalajul

    Simbolizează dedicarea noastră față de experiența de consum și angajamentul nostru pentru a descoperi modalități noi și inovatoare de ambalare mai bune pentru consumator și planetă.
  • Transformarea

    Un simbol pentru schimbarea sau transformarea pozitivă. Angajamentul nostru pentru a descoperi modalități noi și sustenabile de a face afaceri.
  • Valurile

    Un simbol al curățeniei, al prospețimii și al puterii.
  • ADN-ul

    Structura de dublu helix, patrimoniul genetic al vieții și un simbol al moștenirii puternice a Unilever referitoare la schimbarea pozitivă pe care se dezvoltă afacerea noastră și astăzi.
  • Palmierul

    O resursă cultivată, simbolizând respectul nostru pentru natură, copaci, păduri, creștere și mediu.
  • Inima

    Un simbol al dragostei, al grijii și al sănătății. Reprezintă angajamentul nostru pentru a ajuta oamenii să acționeze câte puțin în fiecare zi pentru a-și îmbunătăți sănătatea și bunăstarea.
  • Ciclul virtuos

    Un cerc continuu și virtuos care reprezintă activitatea noastră referitoare la reducerea deșeurilor asociate cu eliminarea produselor noastre.
  • Soarele

    O sursă infinită de lumină și energie regenerabilă. Reprezintă activitatea noastră referitoare la descoperirea modalităților inovatoare de a reduce impactul gazelor cu efect de seră al produselor noastre în întregul lor ciclu de viață.
  • Porumbelul

    Un simbol al libertății, al puterii și al respectului de sine.
  • Planta

    Un simbol al naturii în care trăim. Reprezintă angajamentul nostru pentru reducerea impactului asupra mediului în întregul nostru lanț valoric - de la modul în care ne aprovizionăm cu materii prime la operațiunile noastre de producție, la modul în care consumatorii gătesc, curăță și spală cu produsele noastre.
  • Scânteia

    Reprezintă rolul Unilever de catalizator al schimbării, vizând îmbunătățirea calității vieții oamenilor cu care colaborăm la nivel global - furnizorii, distribuitorii și fermierii noștri.
  • Ardeiul chili

    Unul dintre multele ingrediente proaspete din produsele noastre. Reprezintă angajamentul nostru pentru aprovizionarea cu materii prime agricole din surse sustenabile pentru produsele noastre.
  • Lingura

    Un simbol al gustului și al gătitului nutritiv. Reprezintă angajamentul nostru pentru îmbunătățirea permanentă a gustului și a calității nutriționale ale tuturor produselor noastre alimentare, ajutând milioane de oameni să se bucure de alimente delicioase și să aibă o dietă mai sănătoasă.
  • Castronul

    Un castron cu mâncare plăcut mirositoare, simbolizând angajamentul nostru față de ingrediente excelente și mese sănătoase.
  • Floarea

    Un simbol al sensibilității, al grijii și al respectului pentru frumusețe; frumusețea consumatorilor noștri și a naturii.
Inapoi la inceputul paginii