Toggle Căutare

  1. Home
  2. Despre noi
  3. Cine suntem
  4. Strategia noastră

Strategia noastră

Am construit o strategie pentru a ne ajuta să ne îndeplinim obiectivul de asigura un stil de viață sustenabil pentru toată lumea.

Interesul nostru strategic

Pentru a ne îndeplini viziunea, am investit într-o strategie pe termen lung de categorii și de mărci care să ofere dezvoltarea în beneficiul tuturor părților interesate.

Viziune

Creșterea afacerii

  • Vânzări
  • Marjă
  • Eficiența capitalului

Îmbunătățirea sănătății și a bunăstării

  • Nutriție
  • Sănătate și igienă

Îmbunătățirea mijloacelor de trai

  • Corectitudinea la locul de muncă
  • Oportunități pentru femei
  • Afaceri incluzive

Reducerea impactului asupra mediului

  • Gaze cu efect de seră
  • Apă
  • Deșeuri
  • Resurse sustenabile

Alegerile noastre strategice pe termen lung

Alegeri privind portofoliul

  • Alegeri privind categoriile
  • Administrarea activă a portofoliului
  • Construirea unei afaceri prestigioase

Mărci și inovație

  • O abordare orientată spre inovație
  • Susținerea eficienței și a marjelor
  • Investiții mai mari în marketing digital

Dezvoltarea pieței

  • Căi spre piață
  • Piețe în dezvoltare
  • Comerț electronic

Agilitate și costuri

  • Bugetarea bazată pe obiectivele cu nivel zero
  • Baza de producție și cheltuielile suplimentare
  • Beneficiile scalei

Oamenii

  • Atragerea talentelor
  • Dezvoltarea talentelor
  • Cultură condusă de valori și putere

Creștere

Uniformă

Oferim o uniformitate în susținerea creșterii vânzărilor, a marjei operaționale principale și a lichidităților libere prin investițiile permanente în lanțul nostru de aprovizionare, mărcile noastre, în marketing, oamenii noștri și IT.

Competitivă

Prin investițiile în inovație, putem să ne dezvoltăm cota de piață în timp ce încercăm să pătrundem pe piețe și segmente noi.

Profitabilă

Ne dorim o îmbunătățire continuă a producției noastre la nivel mondial pentru a susține economisirea costurilor și veniturile mai mari, contribuind astfel în plus la dezvoltare deoarece lichiditățile sunt reinvestite în oportunități strategice noi.

Responsabilă

Dezvoltarea care este responsabilă implică un impact social pozitiv și o amprentă redusă asupra mediului, reprezentând esența USLP și este elementul principal în protejarea și dezvoltarea reputației noastre.

Modelul nostru de afaceri

Unilever consideră că o creștere profitabilă trebuie să fie și responsabilă în același timp. Această abordare reprezintă baza modelului nostru de afaceri, susținut de un stil de viață sustenabil și USLP. Direcționează abordarea noastră către modul în care ne desfășurăm activitatea de afaceri și modul în care îndeplinim cererile tot mai mari ale consumatorilor pentru mărci care acționează responsabil într-o lume cu resurse finite.

Modelul nostru de afaceri începe cu perspectiva consumatorului care fundamentează inovația mărcii, deseori cu parteneri în lanțul nostru de aprovizionare, pentru a crea produse pe care să le comercializăm cu ajutorul marketingului și al publicității într-o serie de canale de distribuție.

Inapoi la inceputul paginii