Dove logo

Dove

Dove le ajuta pe femei sa isi descopere frumusetea, cu produse care reflecta grija pentru piele si sanatate.

Dove crede ca frumusetea - sa te simti si sa arati bine - este rezultatul ingrijirii corespunzatoare. Dove propune intotdeauna produse care imbunatatesc vizibil aspectul pielii si parului si ofera o experienta placuta, pentru ca, atunci cand arati si te simti frumoasa, esti mai fericita. Acest sentiment trebuie trait de fiecare femeie, in fiecare zi.

Inca de la lansare, Dove a celebrat frumusetea reala, punand-o in centrul misiunii brandului. Frumusetea reala inseamna diversitate - nicio femeie nu trebuie sa fie sau sa se simta exclusa din lumea frumusetii. Femeile reale sunt adevarata inspiratie a brandului.

Promisiunea Dove catre femei

Noi, la Dove, vom crea intotdeauna produse care sa le faca fericite pe mamele noastre, pe fiicele noastre, pe prietenele noastre, pe surorile noastre, pe femeile importante din viata noastra.

Dove reprezinta un reper in lumea produselor de ingrijire personala dedicate femeilor prin calitate, valorile pe care le promoveaza si abordarea inedita: pentru Dove, fiecare femeie este frumoasa cand se ingrijeste. Dove redefineste feminitatea si da valoare frumusetii naturale, in pofida stereotipurilor de perfectiune.

Dove crede ca frumusetea unei femei trebuie apreciata in intregime fiindca este data nu doar de felul in care arata ea, ci si de structura ei interioara. Marturii sunt campaniile de comunicare, in care sunt prezentate femei obisnuite, nu fotomodele. Taria de caracter din ochii acestora, puterea si vitalitatea personalitatii lor sunt doar câteva dintre trasaturile esentiale ale femeii in viziunea Dove.

Diferenta Dove

Brandul Dove a aparut in 1957, in Statele Unite, odata cu revolutionarul sapun, care continea ¼ crema hidratanta. Celebrul sapun Dove lasa pielea curata, moale si catifelata. In Statele Unite, Canada si Franta este brandul nr 1 recomandat de dermatologi si este sustinut de asociatii ale dermatologilor din multe tari din lume.

Promisiunea sapunului Dove, de-a lungul timpului, s-a bazat pe hidratare - si a facut ca Dove sa fie mai mult decat un sapun, transformandu-l in unul dintre cele mai indragite branduri de frumusete. Astazi Dove ofera o gama variata de produse: gel de dus, lotiuni de maini si fata, deodorant, sampon, balsam, produse de ingrijire a parului, toate acestea plecand de la premisa universala a grijii pentru piele si sanatate.

Dove a fost constant in incercarea de a ridica si de a redefini standardele de ingrijire personala prin orice categorie de produs in care s-a extins. Mesajul constant transmis de Dove reflecta grija pentru piele si sanatate, elemente ce au crescut semnificativ numarul de consumatori ai brandului.

Misiunea sociala

Intr-o lume in care fetele sunt adesea marcate de lipsa de incredere in sine si de nelinisti in ce priveste modul in care arata fizic, misiunea sociala a brandului Dove este sa le incurajeze pe tinere sa dezvolte o relatie pozitiva cu frumusetea, ajutandu-le sa isi intareasca increderea in sine si sa isi atinga potentialul maxim.

Programul Dove pentru cresterea increderii in sine promoveaza dezvoltarea increderii tinerelor fete in propriul corp. Astfel, le ofera instrumente si resurse pentru a le ajuta sa isi creasca increderea de sine, cu ajutorul familiilor si comunitatilor. Peste 8,5 milioane de tinere din lume au primit ajutor, incepand din 2005, si peste 1 milion de tinere au participat la Programul Dove in 26 de tari, numai in 2011. Ne-am propus ca pana in 2015 sa ajutam 15 milioane de tinere.

Ce contin produsele noastre?

What's in our products?

Cauta ingredientele produselor europene de ingrijire personala si de ingrijirea locuintei

Date de contact pentru consumatori

Argentina

Unilever Belgium N.V.
Humaniteitslaan/Boulevard de l’Humanité 292
1190 Brussel/Bruxelles
Belgium

Av. El Dorado No 69 B-45
7 Floor. Corporate Center building
Bogotá
Colombia

Foods
T: 018000 527517

Home & personal care
T: 018000 513130

Unilever Danmark A/S
Ørestads Boulevard 73
2300 København S

Unilever France S.A.
20 rue des Deux Gares,
92842 Rueil Malmaison Cedex

Unilever Deutschland  
GmbH
Konstantin Bark 
Am Strandkai 1
20457 Hamburg

+49(0)40-3493-3520
www.unilever.de

Hindustan Unilever Limited
Unilever House, B. D.
Sawant Marg
Chakala, Andheri (E)
Mumbai - 400 099

Unilever Japan Head Office
Nakameguro GT Tower (Reception 22F)
2-1-1
Kamimeguro, Meguro-ku
Tokyo
153-8578

Unilever Tea Kenya Limited

Kericho-Nakuru Road

P.O.Box 20 – 20200

Kericho, Kenya

Unilever (Malaysia)
Holdings SDN BHD
Level 33-35, Menara TM 
Jalan Pantai Baru
59200 Kuala Lumpur
PO BOX 11015 
50732 Kuala Lumpur
Malaysia  

Unilever N.V. Weena 455
PO Box 760 3000
DK Rotterdam
Netherlands

Martin Linges vei 25,

1364 Fornebu, Norge

Unilever Jeronimo Martins Lda.
Largo de Monterroio
Mascarenhas 1
1099-081 Lisboa
Portugal

Unilever de Puerto Rico
Professional Offices Park
997 San Roberto Street, Suite 7
San Juan, PR 0096

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

Unilever Vietnam
156 Nguyen Luong Bang Avenue
Tan Phu Ward, District 7
Ho Chi Minh City
Vietnam

Inapoi la inceputul paginii