Rezultate 24 afișate

Verde la fapte bune alături de mărcile cu tradiție Unilever
Unilever, unul dintre principalii furnizori mondiali care comercializează bunuri de larg consum, cunoscut pentru implicarea sa în promovarea unui stil de viață sustenabil, a lansat la nivel național campania promoțională De azi ai verde la fapte bune, susținută de toate mărcile cu tradiție de la Unilever cu ocazia aniversării a 30 de ani de când primele produse ale companiei au intrat pe piața din România. Campania a avut startul la începutul lunii iulie și este planificată în două valuri, între 9 iulie – 15 august și între 15 septembrie – 1 noiembrie.

Luptăm împotriva pandemiei de coronavirus prin protejarea vieții și a mijloacelor de trai
Unilever contribuie cu 3 milioane de lei (620.000 euro) pentru a ajuta persoanele afectate din România

Unilever renunță la cuvântul „normal” prin noua viziune Positive Beauty/Frumusețea Pozitivă
Unilever anunță că va elimina cuvântul „normal” de pe toate ambalajele și din toate campaniile publicitare ale produselor de frumusețe și îngrijire personală, ca parte a lansării unei noi viziuni și strategii – Positive Beauty/Frumusețea Pozitivă.

Cum vom contribui la construirea unei societăți mai echitabile și mai favorabile incluziunii
Astăzi lansăm o serie de angajamente și acțiuni al căror scop este creșterea nivelului de trai în cadrul întregului nostru lanț valoric, crearea de oportunități prin incluziune și pregătirea poamenilor pentru viitoarele locuri de muncă.

Cum vom face planeta noastră mai sănătoasă
Lansăm astăzi o serie de noi angajamente și acțiuni ambițioase menite să combată schimbarea climatică, să protejeze și să regenereze natura, precum și să conserve resursele pentru generațiile viitoare.
Pagina
- 1
- 2
