În culisele brandului: Knorr – gustul global plus accentul local25 august 2023De la cuburi pentru supă la trucuri vegetale pentru prepararea cărnii, aroma a fost dintotdeauna ingredientul magic al creațiilor culinare Knorr. Analizăm mai îndeaproape această poveste de succes ce continuă de 185 de ani.
Informații care trebuie comunicate publicului privind măsurile de securitate în exploatare șI comportamentul în caz de accident29 septembrie 2021
Verde la fapte bune alături de mărcile cu tradiție Unilever28 iulie 2021Unilever, unul dintre principalii furnizori mondiali care comercializează bunuri de larg consum, cunoscut pentru implicarea sa în promovarea unui stil de viață sustenabil, a lansat la nivel național campania promoțională De azi ai verde la fapte bune, susținută de toate mărcile...
Luptăm împotriva pandemiei de coronavirus prin protejarea vieții și a mijloacelor de trai6 aprilie 2021Unilever contribuie cu 3 milioane de lei (620.000 euro) pentru a ajuta persoanele afectate din România
Unilever renunță la cuvântul „normal” prin noua viziune Positive Beauty/Frumusețea Pozitivă17 martie 2021Unilever anunță că va elimina cuvântul „normal” de pe toate ambalajele și din toate campaniile publicitare ale produselor de frumusețe și îngrijire personală, ca parte a lansării unei noi viziuni și strategii – Positive Beauty/Frumusețea Pozitivă.
Cum vom contribui la construirea unei societăți mai echitabile și mai favorabile incluziunii21 ianuarie 2021Astăzi lansăm o serie de angajamente și acțiuni al căror scop este creșterea nivelului de trai în cadrul întregului nostru lanț valoric, crearea de oportunități prin incluziune și pregătirea poamenilor pentru viitoarele locuri de muncă.
Informații Care Trebuie Comunicate Publicului Privind Măsurile De Securitate În Exploatare Și Comportamentul În Caz De Accident14 decembrie 2020