Sari peste Conținut

Unilever vinde brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc

Publicat:

Unilever a contribuit la misiunea "fără bazaconii" începând din 2019 și a susținut compania Good People în timpul celei mai dificile perioade, cea generată de pandemie.

Unilever logo

În urma unei analize strategice detaliate, Unilever a decis să vândă brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora. Tranzacția nu include unitatea de producție și Cooperativele Frufru.

Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey, promovând în continuare un stil de viață sănătos.

Prioritatea Unilever este, în acest moment, susținerea tuturor colegilor impactați de această transformare. Ne-am luat angajamentul de a asigura un tratament echitabil și respectuos, în acord cu principiile noastre de lungă durată. Punem un accent puternic pe rolul oamenilor și al echipei în conturarea identității noastre de business și le vom oferi colegilor noștri tot suportul necesar în această perioadă de tranziție.

Înapoi sus