Toggle Căutare

  1. Home
  2. ...
  3. Comunicate de presa
  4. Noul Director de Marketing al Unilever South Central Europe

Noul Director de Marketing al Unilever South Central Europe

Dan Oprescu se alatura boardului Unilever South Central Europe, in urma promovarii actualului director de marketing, Fulvio Guarneri.

Afla mai multe despre business-ul Unilever in Romania

Replace this image

Unilever este una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum din Romania.

Bucuresti, 4 iulie 201: Dan Oprescu, 45 de ani, a fost numit in functia de Director de Marketing al Unilever South Central Europe, in urma promovarii actualului director de marketing, Fulvio Guarneri, in functia de Vicepresident Brand Building Home and Personal Care al Unilever Rusia, Ukraina si Belarus (RUB), incepand cu 1 august 2011.

Fulvio Guarneri lucreaza in Unilever South Central Europe din martie 2007, cand a preluat functia de Brand Building Director pentru portofoliul de produse alimentare, iar din martie 2009 coordoneaza, in pozitia de Marketing Director, operatiunile de marketing pentru toate categoriile de produse ale Unilever: ingrijirea locuintei, ingrijire personala, alimente, inghetata.

In rolurile pe care le-a indeplinit, Fulvio Guarneri a obtinut o revigorare semnificativa a business-ului de produse alimentare, a lansat business-ul de inghetata in Romania si a imbunatatit portofoliul de produse pentru ingrijirea locuintei si ingrijire personala.

Succesorul sau in pozitia de Marketing Director, Dan Oprescu, are peste 17 ani de experienta in piata bunurilor de larg consum, castigata in tarile din regiune.

"Suntem foarte bucurosi ca Dan revine in Unilever, cu o experienta puternica in marketing, trade marketing, comert modern si traditional, precum si o buna intelegere a brandurilor noastre", a spus Marc Desenfans, Presedinte al board-ului Unilever South Central Europe, adaugand: "Ii multumesc lui Fulvio inca o data, in numele intregii echipe USCE, pentru contributia semnificativa pe care a adus-o in ultimii 4 ani la business-ul nostru".

Dan Oprescu si-a inceput cariera in 1993, la The Nielsen Company, inainte de a veni la Unilever, in 1998, cand a preluat rolul de a asigura managementul marcilor de ingrijire a locuintei si ingrijire personala. In perioada 2000-2002 a lucrat pentru Unilever in Praga, detinand pozitii de Brand Development pentru produse de ingrijire a corpului si produse de ingrijire orala.

In anul 2002, Dan s-a alaturat companiei Japan Tobacco Intl Romania, in functia de Portfolio, Brand and Trade Strategy Director si a devenit membru in board in iunie 2005. In ultimii 3 ani, Dan a condus divizia Consumer, Marketing si Research&Development a companiei Hochland Romania si Polonia.

Dan Oprescu are 45 de ani, este casatorit si are un baiat de 10 ani. Si-a format si perfectionat educatia de business la unele dintre cele mai importante scoli de business din lume: London Business School – absolvita in 1999; MCE – absolvita in 2003, IMD International Elvetia – una dintre cele mai importante scoli de business din lume pentru cei aflati in pozitii de conducere executiva, absolvita in 2004; INSEAD – absolvita in 2005.

Despre Unilever South Central Europe (USCE)

Unilever, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata bunurilor de larg consum din Romania, este cunoscut pentru portofoliul sau de marci in care sunt incluse Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Lipton.Unilever este prezent in Romania din anul 1995. De atunci a investit aproape 125 milioane euro, fiind unul dintre cei mai importanti investitori din Romania.

Unilever este reprezentat pe piata romaneasca de catre doua companii: Unilever South Central Europe - care coordoneaza din Bucuresti operatiunile de marketing si vanzari in Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova si Kosovo - si Unilever Romania, compania care gestioneaza operatiunile de productie desfasurate pe platforma industriala de la Ploiesti. Unilever South Central Europe angajeaza in intreaga regiune 650 de oameni, dintre care 600 de angajati in Romania; din cei 600 de angajati din Romania, 335 lucreaza pe platforma din Ploiesti.

Principalele categorii de bunuri de larg consum in care Unilever este prezent cu marcile sale:

Alimente

Margarina: Rama, Becel, Delma

Inghetata: Algida, Napoca

Ceai: Lipton

Sosuri (mustar, maioneza si ketchup): Hellmann’s, Knorr

Supe, baze pentru mancaruri si condimente: Knorr, Delikat

Ingrijire personala

Deodorante: Rexona, Dove, Axe

Ingrijirea corpului: Dove

Ingrijirea parului: Dove, Clear

Igiena personala (sapunuri, geluri de dus, igiena orala): Dove, Signal

Ingrijirea locuintei

Detergent de rufe: Dero, Omo

Balsam de rufe: Coccolino

Curatenia locuintei: Cif, Domestos

Romania

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

(40)21. 303. 48. 00
press.usce at unilever.com

Descoperiți mai multe despre aceste subiecte
Inapoi la inceputul paginii