1. Home
  2. ...
  3. Press releases
  4. Lipton reinventeaza gustul ceaiului verde si alb

Lipton reinventeaza gustul ceaiului verde si alb

Lipton oferă consumatorilor săi beneficiile ceaiului verde şi alb, alături de un gust delicat, prin cu noua gamă de ceai verde şi alb.

Bucureşti, 20 ianuarie 2011: Lipton a lansat pe piaţa din România o inovaţie în gama de ceai verde şi ceai alb, în formatul unic pliculeţe piramidale. Inovaţia pe care brandul Lipton o propune este aceea de a oferi consumatorilor săi toate beneficiile ceaiului verde şi alb alături de un gust delicat, lipsit de tenta amăruie cu care aceste ceaiuri sunt asociate în mod obişnuit.

“Pentru a înlătura obişnuita tentă amăruie a ceaiului verde şi alb, în primul rând recoltăm cu mare grijă doar cele mai tinere părţi ale plantei de ceai: frunzele cele mai tinere – pentru ceaiul verde, mugurii şi vlăstarii pentru ceaiul alb. Acestea se amestecă apoi cu diferite fructe şi petale care oferă arome naturale delicate, desăvârşind astfel gustul plăcut şi subtil al noilor variante de ceai verde si alb.

Aşa cum am înţeles de la consumatorii noştri, principala barieră în consumul acestor variante de ceai este tocmai acest gust amărui. De aceea ne bucurăm ca putem oferi consumatorilor noile ceaiuri Lipton Green şi Lipton White cu un gust delicat, fără tenta amăruie”, afirmă Daniel Bărbulescu, Manager Categorie Ceai Lipton.

Noua gamă de ceaiuri Lipton oferă însă, pe lângă gustul special, şi un conţinut bogat în flavonoizi. Flavonoizii sunt substanţe active (fitonutrienţi) recunoscute pentru beneficiile aduse sănătăţii organismului.

Profesorul Gheorghe Mencinicopschi: flavonoizii au efecte benefice

"Flavonoizii reprezintă o categorie importantă de fitonutrienţi (substanţe active din plante), care au efecte benefice pentru organism şi care este bine să facă parte din dieta noastră zilnică. Flavonoizii se găsesc în mod natural în afine, ceapa roşie, mere, diferitele tipuri de ceai la care se adaugă ciocolata neagră; însa cantitatea cea mai mare de flavonoizi se găseşte în ceaiul verde şi în ceaiul alb.

Consumul de flavonoizi este în mod clar asociat cu scăderea riscului de apariţie a bolilor cardio-vasculare, aceste substanţe protejând inima şi vasele de sânge. In plus, se pare că flavonoizii sunt implicaţi în prevenirea diferitelor afecţiuni cronice, cum ar fi obezitatea, diabetul şi declinul funcţiei cognitive. Flavonoizii sunt în continuare studiaţi şi cu siguranţă multe dintre beneficiile pe care nu le cunoaştem încă vor fi descoperite în următorii ani”, afirmă profesorul Gheorghe Mencinicopschi.

“Ceaiul verde si ceaiul alb Lipton reprezintă unele dintre puţinele ceaiuri de pe piaţă care respectă în totalitate cerinţele de producţie şi de ambalare, astfel încat proprietăţile plantelor nu sunt deloc afectate”, menţionează prof. dr. Gheorghe Mencinicopshi.

Un gust delicat, fara obisnuita tenta amaruie

“De peste 100 de ani pe piaţa ceaiului, Lipton oferă consumatorilor săi mai mult decât ceai; oferă experienţe noi pe care aceştia le pot trăi în faţa unei ceşti aromate, precum şi pasiunea pentru băutura cea mai savurată de oameni din întrega lume, în afară de apă. Ne bucurăm să venim în întâmpinarea consumatorilor cu un gust mai delicat, fără gustul amărui cu care ceaiul verde era până acum asociat, dar păstrând aceleaşi beneficii pentru sănătatea noastră”, a declarat Daniel Bărbulescu, Manager Categorie Ceai Lipton.

Lipton verde şi Lipton alb sunt două tipuri de ceai obţinute din acelaşi arbust, denumit Camellia Sinensis. Diferenţa dintre ceaiul verde şi ceaiul alb este dată de procesul de preparare. Astfel ceaiul verde este obţinut din cele mai tinere frunze ale plantei Camelia Sinensis, iar ceaiul alb este obţinut din mugurii şi vlastarii acestui arbust de ceai.

  • Noua gamă de ceai verde se gaseşte pe piaţă în variantele Green Mandarin Orange (cu bucăţele de mandarină şi portocală) si Green Intense Mint (cu frunze de mentă), la pachete cu 20 de pliculeţe.
  • Gama de ceai alb propune consumatorilor 2 sortimente: White Raspberry (zmeură) şi White Pomegranate (rodie), la pachete de 20 de pliculeţe.

Despre ceaiul Lipton

Prezent în peste 150 de ţări din întreaga lume, brandul Lipton este liderul mondial al pieţei ceaiului şi deţine cele mai mari plantaţii de ceaiuri (în Kenya, Tanzania şi alte 30 de locaţii). Pentru cele mai bune ceaiuri se culeg manual doar mugurii şi primele două frunze din vârf. Frunzele din fiecare pliculeţ de ceai Lipton sunt alese cu grijă de pe plantaţiile de ceai şi prelucrate (veştejite, tăiate, fermentate şi uscate), în aşa fel încât să se păstreze calitatea şi prospeţimea aromei.

Ulterior, la Institutul de Ceai Lipton, ceaiurile sunt degustate de cateva ori înainte de a fi selectate, asigurându-se astfel acelaşi gust de înaltă calitate.

Lipton beneficiază de expertiza propriului institut de cercetare - Institutul de Ceai Lipton, care asigură prin programele sale de dezvoltare şi cercetare, o bază de informaţii şi cunoştinţe atât pentru propriile produse, cât şi pentru întreaga lume medicală şi ştiinţifică.

Romania

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

(40)21. 303. 48. 00
press.usce at unilever.com

Descoperiți mai multe despre aceste subiecte
Inapoi la inceputul paginii