Toggle Căutare

  1. Home
  2. ...
  3. Comunicate de presa
  4. UFS ofera bucurestenilor 5 000 de doggy bag-uri

UFS ofera bucurestenilor 5 000 de doggy bag-uri

UFS incurajeaza consumatorii care iau masa in oras sa ia mancarea ramasa in farfurie la pachet si sa contribuie astfel la reducerea resturilor alimentare aruncate de restaurant.

Bucuresti, 23 septembrie: 5 000 de pungi de hartie vor fi distribuite vineri seara, in Centrul Vechi al Bucurestiului, de catre Unilever Food Solutions, cu mesajul ca fiecare dintre noi poate contribui la salvarea planetei cu o punga, pentru a-i incuraja pe consumatori sa ia mancarea ramasa in farfurie la pachet.

Initiativa vine ca raspuns la cele 1 milion de tone de mancare aruncate anual de catre restaurantele din intreaga lume, care inseamna mancarea pe care clientii o lasa in farfurii, si este o initiativa prin care bucurestenii sunt incurajati intr-un mod inovativ sa nu mai risipeasca mancarea comandata cand mananca in oras.

Bucurestenii care vor ajunge in Centrul Vechi vineri seara, dupa ora 19:00, vor primi la intrarea in restaurante si pub-uri doggy bag-uri, in care vor fi incurajati sa-si ia mancarea la pachet cand le ramane in farfurie. Aceste pungi speciale vor fi oferite bucurestenilor ca parte a Zilei Doggy Bag-ului, eveniment care face parte dintr-o campanie de responsabilizare a romanilor sa contribuie la reducerea resturilor alimentare aruncate de restaurante.

Luand mancarea ramasa la pachet, protejam mediul

Mesajul prin care Unilever Food Solutions, divizia pentru bucatari profesionisti a companiei Unilever, se adreseaza prin aceste pungi de hartie consumatorilor interesați de ce se intampla cu mancarea pe care o lasa in farfurii, este acela ca fiecare dintre noi am putea ajuta la reducerea cantitatii de resturi alimentare aruncate de restaurante, daca am cere mancarea la pachet cand nu o putem termina.

Scopul acestei acțiuni este de a transforma o simpla masa in oras intr-o actiune de protejare a mediului, printr-un gest simplu de a lua resturile alimentare acasa, intr-o punga de hartie (doggy bag), numita Punga cu bunatati, tocmai pentru ca a fost creata ca o solutie de gestionare a resturilor alimentare.

Motivul de la baza acestei initiative este acela ca peste jumatate din cantitatea de mancare produsa la nivel mondial in zilele noastre se pierde, se risipeste sau se arunca, ca rezultat al gestionarii deficitare a reziduurilor alimentare in restaurante.

Initiativa Unilever Food Solutions vine ca o anticipare a Raportului Global Bucatarii Sustenabile, ale carui rezultate vor fi comunicate incepand cu 26 septembrie in Romania. Raportul arata cat de interesati sunt consumatorii la nivel global de ceea ce se intampla cu mancarea pe care o lasa in farfurii, dupa ce studiile Asociatiei Restaurantelor Sustenabile au aratat ca restaurantele arunca anual 3 milioane de tone de resturi alimentare, din care 1 milion provin din farfuriile consumatorilor.

Organizarea Zilei Doggy Bag in Romania este doar primul pas

“Am decis sa organizam Ziua Doggy Bag in Romania pentru ca ne-am dat seama ca rezultatele globale au si un ecou local si am ales Centrul Vechi al Bucurestiului tocmai pentru ca aici este cea mai mare concentrare de restaurante si pentru ca aici urma sa gasim un numar mare de consumatori cu care sa incepem”, spune Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions.

“In momentul in care am vazut rezultatele Raportului, ne-am dat seama ca exista doua publicuri care pot schimba ceva in ceea ce priveste situatia deseurilor alimentare – restaurantele si consumatorii.

Prin urmare, pentru ca noi, in pozitia de companie din industria de food service, suntem undeva intre cele doua publicuri, am stiut ca, daca vrem o schimbare, e bine sa incepem prin a o aduce si sa le oferim restaurantelor aceste doggy bag-uri pe care sa le ofere consumatorilor cand le ramane mancare in farfurie (impreuna cu mesajele doggy bag-urilor), dar si direct, consumatorilor, prin aceasta actiune care va avea loc vineri in Centrul Vechi.

Ceea ce vrem sa transmitem prin aceasta actiune este ca, prin simplul gest de a-ti lua resturile acasa intr-un doggy bag, ajuti la reducerea cantitatii mari de deseuri alimentare aruncata anual de restaurante. Si este doar un prim pas, pentru ca astfel de actiuni vor continua, tocmai pentru ca pana acum am vazut online cat de mult rezoneaza consumatorii cu acest subiect”, mai spune Maria Gavrilescu.

Despre doggy bag

Doggy bag este denumirea recunoscuta international pentru punga in care poti lua acasa tot ce-ti ramane in farfurie dupa o masa copioasa in oras.

Despre Unilever Food Solutions

Unilever Food Solutions (UFS) este sursa de inspiratie si consultantul de incredere al bucatarilor profesionişti. Unilever Food Solutions (UFS), divizia specializată de solutii gastronomice a companiei Unilever, se adresează bucatarilor din 74 de tari, oferind ingrediente si servicii profesionale. Ingredientele pot salva timp pretios in bucatarie, fara sa compromita gustul si calitatea preparatelor. Portofoliul din Romania cuprinde cateva dintre cele mai cunoscute branduri globale, precum Knorr, Lipton si Hellmann’s.

Unilever Food Solutions este in industria gastronomica inca din 1880. La nivel global, compania are 4700 de angajati, cat si cea mai mare echipa interna de bucatari din intreaga industrie.

Romania

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

(40)21. 303. 48. 00
press.usce at unilever.com

Descoperiți mai multe despre aceste subiecte
Inapoi la inceputul paginii