Toggle Căutare

  1. Home
  2. ...
  3. Comunicate de presa
  4. Dero a lansat campania nationala Spala romaneste

Dero a lansat campania nationala Spala romaneste

DERO a lansat in octombrie campania “Spala romaneste”, care si-a propus sa readuca in prim-plan spiritul si traditiile romanesti intr-o maniera inedita. De peste 40 de ani, DERO poarta o farama de Romania in numele sau. In tot acest timp a adus beneficiile vietii moderne in casele romanilor prin inovatiile sale, fara sa uite de unde vine si ce nume poarta. Dero e mandru ca apartine acestor meleaguri si de aprecierea romanilor care l-au numit anul acesta printre cele mai mari 10 marci romanesti.

Campania a fost comunicata si in magazine, unde consumatorii au castigat instant CD-uri cu muzica din folclor sau produse DERO si prin loterie, la finalul acesteia, ii traditionale romanesti.

Perioada de derulare a campaniei a fost 1 octombrie - 30 noiembrie 2013. Iile ce au fost oferite ca premiu sunt lucrate manual de mestesugari romani si transmit prin tesatura lor istoria Romaniei de veacuri. De asemenea, in spoturile TV si in cele radio, Loredana Groza a reinterpretat, in stilul caracteristic, melodia Ciuleandra a Mariei Tanase.

“Spala romaneste este campania unui brand care, in cei peste 40 de ani de existenta, si-a onorat, prin fiecare campanie, identitatea. Suntem romani, avem obiceiuri si traditii frumoase, mostenite de generatii si este datoria noastra sa le transmitem mai departe.

Prin aceasta initiativa, DERO, unul dintre cele mai longevive branduri romanesti, isi propune sa reaminteasca romanilor care sunt valorile autentice si sa contribuie la cresterea mandriei nationale.”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director, Unilever South Central Europe.

Cu ocazia lansarii campaniei “Spala romaneste”, toţi angajatii Unilever au purtat ii traditionale, in semn de sustinere a initiativei DERO.

DERO ocupa pozitia a sasea in topul celor mai mari branduri romanesti

DERO a urcat pana pe pozitia a sasea in topul celor mai puternice branduri romanesti in 2013, conform studiului realizat de revista Biz si Unlock Market Research in cadrul BrandRO.

La prima editie din 2010, DERO s-a clasat pe pozitia 34, urmand ca in 2011 si 2012 sa se situeze pe pozitiile 27, respectiv 14.

“Majoritatea brandurilor ce fac subiectul acestui top se regasesc, pana la urma, in patrimoniul national si fiecare dintre noi ar trebui sa fie mandru ca este responsabil de soarta lor. Sunt marci emblematice pentru romani, marci care au evoluat odata cu societatea. Aceasta recunoastere din partea consumatorilor (locul 6 in top pentru Dero) marcheaza un eveniment important din viata brandului DERO.

DERO este brandul care incearca sa treaca dincolo de normele categoriei sale printr-o comunicare neconventionala, dar, in acelasi timp, asumandu-si mostenirea. Astazi are recunoasterea oficiala a unui brand puternic, care mai are inca multe de spus pe piata din Romania”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe, cu ocazia evenimentului de lansare a topului.

Despre DERO

DERO este liderul in volum al pietei detergentilor de rufe din Romania, o marca romaneasca moderna, cu o traditie de peste 40 de ani. Lansat pe piata din Romania in 1966, ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns, in timp, sa fie marca sinonima cu “detergentul”.

Brandul DERO a fost achizitionat in anul 1995 de compania Unilever, odata cu fabrica de detergenti de la Ploiesti, fapt ce a insemnat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

DERO a simtit in permanenta nevoile consumatorilor sai, in anul 2000 fiind prima marca din Romania care a lansat un produs “2 în 1”.

Campaniile DERO sunt memorabile – fie ca a fost vorba despre “cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “parfumul anilor cei mai frumosi”, momentele din viata brandului DERO sunt si acum rememorate de consumatorii romani. Incepand din octombrie 2012, DERO a devenit si mai prietenos, avandu-l alaturi pe Clabucel, celebra mascota DERO. Prezent in toate comunicarile de brand, Clabucel a fost indragit rapid, fiind jucaus, amuzant si harnic.

Romania

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

(40)21. 303. 48. 00
press.usce at unilever.com

Descoperiți mai multe despre aceste subiecte
Inapoi la inceputul paginii