Toggle Căutare

  1. Home
  2. ...
  3. Comunicate de presa
  4. Dove Real Beauty Sketches

Dove Real Beauty Sketches

Dove a organizat un experiment social surprins Dove Real Beauty Sketches, pentru a demonstra ca modul in care se descriu femeile este diferit fata de cum sunt vazute de ceilalti.

Documentarul Dove Real Beauty Sketches, un pas important in misiunea Dove de a redefini feminitatea si de a da valoare frumusetii naturale, a fost lansat la mijlocul lunii aprilie in Statele Unite ale Americii, prin intermediul Youtube, Dove US. Documentarul a fost creat de Ogilvy & Mather Brazila, regizat de catre John X. Carey si filmat in San Francisco, California.

In doar 4 zile de la lansare, filmul a generat peste 8,400,000 de accesari la nivel global. In contextul in care 78% dintre romance se declara cel mai aprig critic al felului in care arata*, Dove isi asuma misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere si nu de anxietate.

In filmul Dove Real Beauty Sketches este prezentat Gil Zamora, un fost grafician criminalist instruit de FBI cu o experienta de 28 de ani, timp in care a realizat peste 3,000 de schite. Acesta deseneaza portretele a sapte femei doar pe baza descrierilor pe care acestea si le fac, fiind separati de o cortina. Artistul face o noua serie de portrete acelorasi femei, de data aceasta bazandu-se pe descrierile facute de persoane necunoscute, cu care femeile si-au petrecut putin timp inainte de experiment.

Majoritatea schitelor realizate in urma descrierilor facute de straini ilustreaza femeile mult mai aproape de realitate: sunt mai frumoase si mai fericite. Experimentul demonstreaza faptul ca atunci cand vine vorba de propria persoana, presiunea de a fi frumoasa vine cel mai mult din interior.

”Cand am fost rugat sa fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat ca cele doua portrete robot pot fi atat de diferite”, a declarat Gil Zamora, grafician criminalist. ”Ceea ce m-a impresionat cu adevarat au fost reactiile femeilor cand au vazut cele doua portrete unul langa altul. Cred ca majoritatea dintre ele au constientizat ca aveau o perceptie distorsionata despre sine care le-a influentat semnificativ viata.”

”Acest experiment social este o modalitate prin care Dove isi sustine angajamentul de a incuraja femeile sa aiba incredere in sine. Speram ca filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira sa-si schimbe viziunea despre propria frumusete si sa inteleaga cum sunt percepute de ceilalti”, a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe. Femeile sunt cei mai aprigi critici ai lor – procentul femeilor din Romania care se considera frumoase este de doar 3%*. In acest context, initiativa Dove Real Beauty Sketches incurajeaza femeile sa reanalizeze modul in care isi percep frumusetea.

Filmul documentar Dove Real Beauty Sketches poate fi accesat la urmatoarele link-uri: http://www.dove.com/

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, Septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania.

Romania

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

(40)21. 303. 48. 00
press.usce at unilever.com

Descoperiți mai multe despre aceste subiecte
Inapoi la inceputul paginii