1. Home
  2. ...
  3. Press releases
  4. Dove Real Beauty Sketches

Dove Real Beauty Sketches

Dove a organizat un experiment social surprins Dove Real Beauty Sketches, pentru a demonstra ca modul in care se descriu femeile este diferit fata de cum sunt vazute de ceilalti.

Documentarul Dove Real Beauty Sketches, un pas important in misiunea Dove de a redefini feminitatea si de a da valoare frumusetii naturale, a fost lansat la mijlocul lunii aprilie in Statele Unite ale Americii, prin intermediul Youtube, Dove US. Documentarul a fost creat de Ogilvy & Mather Brazila, regizat de catre John X. Carey si filmat in San Francisco, California.

In doar 4 zile de la lansare, filmul a generat peste 8,400,000 de accesari la nivel global. In contextul in care 78% dintre romance se declara cel mai aprig critic al felului in care arata*, Dove isi asuma misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere si nu de anxietate.

In filmul Dove Real Beauty Sketches este prezentat Gil Zamora, un fost grafician criminalist instruit de FBI cu o experienta de 28 de ani, timp in care a realizat peste 3,000 de schite. Acesta deseneaza portretele a sapte femei doar pe baza descrierilor pe care acestea si le fac, fiind separati de o cortina. Artistul face o noua serie de portrete acelorasi femei, de data aceasta bazandu-se pe descrierile facute de persoane necunoscute, cu care femeile si-au petrecut putin timp inainte de experiment.

Majoritatea schitelor realizate in urma descrierilor facute de straini ilustreaza femeile mult mai aproape de realitate: sunt mai frumoase si mai fericite. Experimentul demonstreaza faptul ca atunci cand vine vorba de propria persoana, presiunea de a fi frumoasa vine cel mai mult din interior.

”Cand am fost rugat sa fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat ca cele doua portrete robot pot fi atat de diferite”, a declarat Gil Zamora, grafician criminalist. ”Ceea ce m-a impresionat cu adevarat au fost reactiile femeilor cand au vazut cele doua portrete unul langa altul. Cred ca majoritatea dintre ele au constientizat ca aveau o perceptie distorsionata despre sine care le-a influentat semnificativ viata.”

”Acest experiment social este o modalitate prin care Dove isi sustine angajamentul de a incuraja femeile sa aiba incredere in sine. Speram ca filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira sa-si schimbe viziunea despre propria frumusete si sa inteleaga cum sunt percepute de ceilalti”, a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe. Femeile sunt cei mai aprigi critici ai lor – procentul femeilor din Romania care se considera frumoase este de doar 3%*. In acest context, initiativa Dove Real Beauty Sketches incurajeaza femeile sa reanalizeze modul in care isi percep frumusetea.

Filmul documentar Dove Real Beauty Sketches poate fi accesat la urmatoarele link-uri: http://www.dove.com/

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, Septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania.

Romania

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

(40)21. 303. 48. 00
press.usce at unilever.com

Descoperiți mai multe despre aceste subiecte
Inapoi la inceputul paginii

CONECTAȚI-VĂ CU NOI

Suntem mereu interesați să stabilim legături cu persoanele care ne împărtășesc interesul pentru un viitor durabil.

CONTACT

Luați legătura cu Unilever și cu echipele de specialiști sau găsiți persoane de contact din întreaga lume.

Contact