Sari peste Conținut

Unilever South Central Europe anunță noul Director Financiar

Publicat:

Timpul mediu de citire: 4 Minute

Unilever South Central Europe (USCE) anunță schimbări în echipa de conducere începând cu 1 octombrie 2018.

Fotografie cu capul lui Cristian Ungureanu.

Unilever a anunțat astăzi numirea în funcție a lui Cristian Ungureanu pe poziția de Director Financiar în cadrul Unilever South Central Europe, în locul lui Jordi Aixandri, începând cu 1 octombrie. Din acest rol, Ungureanu face parte din echipa de conducere care coordonează operațiunile curente și strategia de afaceri pentru întreaga regiune.

Suntem încântați să avem un coleg cu experiența și nivelul de expertiză al lui Cristian. Experiența și spiritul antreprenorial vor aduce o valoare extraordinară și vor juca un rol important în realizarea ambițiilor de creștere pe care le avem pentru viitor”, declară James Simmons, Managing Director al Unilever South Central Europe.

Sunt bucuros să contribui prin acest rol la strategia de dezvoltare a Unilever, o companie cu viziune ambițioasa, cu branduri puternice și un comportament sustenabil care generează un impact pozitiv pentru consumatori din întreaga lume.”, precizează Cristian Ungureanu.

Cristian Ungureanu s-a alăturat echipei Unilever în martie 2018, fiind responsabil de coordonarea activităților de integrare financiară în domeniul fuziunilor și achizițiilor din regiune. Are o experiență semnificativă, deținând poziții anterioare de Director Financiar în cadrul MOL România și Bunge România, precum și în proiecte internaționale din cadrul BERD.

Această decizie a fost luată în urma promovării fostului Director Financiar al Unilever South Central Europe, Jordi Aixandri, în calitate de Director General al Departamentului Financiar din categoria deodorante, activitate coordonată de sediul Unilever din Londra.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 161,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde € în 2017. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:

* Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.

* Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.

* Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.

Unilever s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.

Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com. Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări.

În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Montenegro, Moldova. Unilever Romania coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.

Înapoi sus