Schimbări în echipa de conducere Betty Ice Iustina Haler-Monoranu este noul Director al fabricii din Suceava

Unilever anunță numirea în funcție a Iustinei Haler-Monoranu pe poziția de Manager al fabricii Betty Ice din Suceava, începând cu 15 iunie. Din acest rol, Iustina va lucra în strânsă legătură atât cu echipa globală Unilever, cât și cu echipa locală, asigurând o bună continuitate a operațiunilor fabricii.

unilever bettyice logos

Responsabilitățile deținute anterior de Vasile Armenean, fondatorul Betty Ice, au fost preluate din această primăvară de către Ionuț Ilie, Manager General al diviziei de înghețată din cadrul Unilever South Central Europe.

„Este un moment important si emoționant. Fondatorul brandului Betty Ice, Vasile Armenean, a hotărât să își dedice timpul pentru alte proiecte. Îi mulțumesc pentru tot ce a construit și mă bucur că l-am cunoscut și că am avut ocazia să lucrăm și să creștem businessul de înghețată alături de el și de echipa pe care a format-o de-a lungul timpului. În același timp, îi urez Iustinei bun venit în echipa Unilever South Central Europe! Suntem încântați să avem o colegă cu experiența și profesionalismul ei”, declară Ionuț Ilie, Manager General al diviziei de înghețată din cadrul Unilever South Central Europe.

„Mă bucur să mă alătur echipei Unilever și să am ocazia să contribui la dezvoltarea segmentului de înghețată din cadrul companiei. Este o provocare și, în același timp o onoare să mă ocup de buna funcționare a uneia dintre fabricile cu tradiție în România și să continui, alături de colegii mei, povestea Betty Ice începută acum peste 26 de ani”, declară Iustina Haler-Monoranu, Manager Fabrică Betty Ice

Anterior, Iustina Haler-Monoranu a ocupat funcția de Quality System of Suppliers and Complaints Treating Manager în cadrul Lactalis România. Cu peste 23 de ani experiență în industria alimentară, Iustina a ocupat de-a lungul timpului funcții în Procurement, Calitate și Producție în Dorna Lactate, precum și funcția de Șef de fabrică la Mopan Vatra Dornei.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum și Betty Ice.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:

  • Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
  • Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
  • Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. În 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decât restul businessului în comparație cu 46% în 2017.

Încă din 2010 am luat măsuri prin Planul nostru Unilever pentru viață durabilă (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni să își îmbunătățească sănătatea și starea de bine, să decupleze creșterea noastră de amprenta asupra mediului înconjurător, în timp ce creștem impactul nostru social pozitiv. Am înregistrat deja progrese semnificative și continuăm să ne extindem ambiția – cel mai recent angajament pe care l-am făcut este ca până în 2025 să ne asigurăm că 100% din ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Deși mai avemt încă multe de făcut, suntem mândri că am fost recunoscuți în 2019 ca lider în Dow Jones Sustainability Index și recunoscuți ca și companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.

Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com

Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.

Descoperiți mai multe despre aceste subiecte
Inapoi la inceputul paginii

CONECTAȚI-VĂ CU NOI

Suntem mereu interesați să stabilim legături cu persoanele care ne împărtășesc interesul pentru un viitor durabil.

CONTACT

Luați legătura cu Unilever și cu echipele de specialiști sau găsiți persoane de contact din întreaga lume.

Contact