Până în prezent, Irina a ocupat funcția de Marketing Category Manager Laundry USCE.
„Mă bucur să îi urez bun venit Irinei în echipa de conducere Unilever South Central Europe. Irina este un lider de marketing extraordinar, cu o experiență bogată de business. Toate proiectele pe care și-a pus amprenta vorbesc de la sine! Știu că având-o pe Irina alături de noi, echipa de conducere USCE va deveni și mai puternică în drumul nostru prin această perioadă tulbure”,a declarat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe
Irina Urechean preia noul rol de la Monica Tamaș, care până în prezent a coordonat activitatea de marketing pentru categoriile Home Care și Beauty & Personal Care. Începând cu 1 iulie, Monica Tamaș va continua să coordoneze strategiile de marketing pentru categoria Beauty & Personal Care, în rolul de Director Marketing Beauty & Personal Care USCE, având în portofoliu branduri precum Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona sau Plant Line.
Irina Urechean, Director Marketing Home Care Unilever South Central Europe:„Este o onoare pentru mine să mă alătur echipei de conducere Unilever SCE ca reprezentant al categoriei de Home Care, cu atât mai mult în această perioadă în care trăim vremuri atipice. Pornesc la drum având în minte misiunea mea personală, aceea de a avea un impact pozitiv în viața oamenilor, și știu că fiecare brand din portofoliul de Home Care mă poate ajuta să duc această dorință mai departe - atât prin atributele lor funcționale, dar și mai mult prin misiunea și acțiunile pe care le au prin campaniile lor sociale, cum sunt Domestos Susține Igiena în școli, Cif curăță România sau Puterea jocului susținută de Omo”.
Irina s-a alăturat echipei Unilever în 2010, iar timp de 10 ani experiența ei în marketing s-a conturat în fiecare dintre diviziile grupului Unilever – de la înghețată și Food, la Beauty & Personal Care și Home Care. Cele mai recente proiecte pe care și-a lăsat amprenta sunt lansarea brandului Plant Line în România în 2019 și relansarea la nivel de comunicare și packaging a brandului Dero, la începutul lui 2020.
„Îmi propun să duc mai departe inițiativele și rezultatele frumoase pe care le-a avut Monica și voi face tot posibilul să contribui la o viață mai bună a cetățenilor din fiecare țară a regiunii SCE, eu însămi fiind originară din una din țările mai mici ale regiunii, Republica Moldova. În cei 10 ani în Unilever, am învățat multe lucruri frumoase de la fiecare brand pentru care am lucrat, dar cred că cel mai important lucru este ca mi-am făcut întotdeauna jobul cu multă plăcere și pasiune și îmi doresc să transmit din această pasiune întregii echipe de Home Care”,încheie Irina Urechean
Despre Unilever
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum și Betty Ice.
Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:
- Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
- Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
- Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.
Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. În 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decât restul businessului în comparație cu 46% în 2017.
Încă din 2010 am luat măsuri prin Planul nostru Unilever pentru viață durabilă (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni să își îmbunătățească sănătatea și starea de bine, să decupleze creșterea noastră de amprenta asupra mediului înconjurător, în timp ce creștem impactul nostru social pozitiv. Am înregistrat deja progrese semnificative și continuăm să ne extindem ambiția – cel mai recent angajament pe care l-am făcut este ca până în 2025 să ne asigurăm că 100% din ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Deși mai avemt încă multe de făcut, suntem mândri că am fost recunoscuți în 2019 ca lider în Dow Jones Sustainability Index și recunoscuți ca și companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.
Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com
Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.
Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.