Sari peste Conținut

Luptăm împotriva pandemiei de coronavirus prin protejarea sănătății și a mijloacelor de trai

Publicat:

Timpul mediu de citire: 6 Minute

Unilever contribuie cu 3 milioane de lei (630.000 euro) pentru a ajuta persoanele afectate din România

Fotografie cu capul lui James Simmons.

Unilever, producătorul global al brandurilor Dove, Domestos, Dero, Delikat, Rexona, Hellmann’s, Magnum, Betty Ice și multe altele apreciate de către români, colaborează încă de la începutul pandemiei cu ONG-uri, autorități și partenerii săi pentru a ajuta persoanele afectate de Covid-19.

Astfel, Unilever, South Central Europe se angajează pe deplin să sprijine efortul național împotriva Covid-19.

„Sunt hotărât ca Unilever să își joace rolul complet în acest efort național incredibil de a învinge Covid-19, acum și în viitor. Acesta este un moment în care trebuie să ne arătăm solidaritatea, să lucrăm în echipă și să ne respectăm datoria civică. În această perioadă dificilă, lucrăm din greu pentru a ajuta românii și pentru a oferi siguranță colegilor noștri”, a declarat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.

Unilever este prezent în România prin 3 fabrici și un sediu central în București, de unde coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.

„În total, activitatea noastră pro bono se ridică acum la aproximativ 3 milioane de lei (630.000 de euro), prin donații de produse și achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă pentru Suceava, prin Crucea Roșie. Valorile noastre sunt cu atât mai importante atunci când trecem prin perioade dificile. Vom continua să facem tot posibilul pentru a lupta împotriva acestei pandemii, respectându-ne angajamentul de a ajuta cetățenii și de a face bine societății”,adaugă James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.


Măsurile luate de Unilever South Central Europe pentru a ajuta oamenii și comunitățile din România

În România, Unilever se implică activ prin intermediul brandurilor sale în sprijinirea comunităților și protejarea grupurilor vulnerabile din toată țara prin donarea de produse de igienă, curățenie, igienizare și alimente.

În această luptă, compania și-a unit forțele cu partenerii săi din ONG-uri precum Crucea Roșie, Salvați Copiii, AjutorSpitale.ro, dar și cu instituțiile statului și antreprenori locali pentru a identifica alte acțiuni prin care poate sprijini comunitățile locale:

  • Unilever South Central Europe sprijină personalul medical aflat în prima linie prin furnizarea de fonduri pentru achiziționarea echipamentelor medicale necesare, precum și prin donații constând în produse de igienă și alimente persoanelor care au cea mai mare nevoie de ele în această perioadă.
  • Prin inițiative lansate de Crucea Roșie și AjutorSpitale.ro, dar și individual, compania a făcut donații de produse, printre care Domestos, Dove, Dero, Delikat, Hellmann’s, Lipton și altele, în valoare estimată de peste 1,26 milioane de lei (peste 260.000 euro).
  • De asemenea, compania a donat peste 240.000 de lei (echivalentul a 50.000 euro) către Salvați Copiii, pentru a ajuta copiii și familiile care trăiesc în condiții grele.
  • Săptămâna trecută, compania a anunțat că s-a alăturat campaniei 1 cm de fapte - Împreună în Linia Întâi, prin Crucea Roșie Suceava, pentru achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă. Pentru această achiziție, Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu peste 1,5 milioane de lei (echivalentul a 320.000 de euro).
  • În concluzie, Unilever South Central Europe a contribuit cu donații de 3 milioane de lei (peste 630.000 euro) în produse și bani pentru a ajuta comunitățile din România care au atât de mare nevoie.

Acțiunile companiei au ca scop protejarea vieții și a mijloacelor de trai ale multiplelor părți implicate - inclusiv ale consumatorilor, comunităților, furnizorilor și forței de muncă.

_________________________________________

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:

  • Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
  • Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
  • Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. În 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decât restul businessului în comparație cu 46% în 2017.

Încă din 2010 am luat măsuri prin Planul nostru Unilever pentru viață durabilă (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni să își îmbunătățească sănătatea și starea de bine, să decupleze creșterea noastră de amprenta asupra mediului înconjurător, în timp ce creștem impactul nostru social pozitiv. Am înregistrat deja progrese semnificative și continuăm să ne extindem ambiția – cel mai recent angajament pe care l-am făcut este ca până în 2025 să ne asigurăm că 100% din ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Deși mai avemt încă multe de făcut, suntem mândri că am fost recunoscuți în 2019 ca lider în Dow Jones Sustainability Index și recunoscuți ca și companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.

Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com
Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.

Înapoi sus