Construim o afacere cu care lumea se poate mândri
Acum zece ani, am pornit pe drumul de a deveni cea mai durabilă afacere din lume.
Pentru a dovedi că dezvoltarea nu trebuie să se realizeze în detrimentul oamenilor și al planetei.
Pentru a arăta că companie poate fi o forță a binelui – prin acțiuni, nu doar prin cuvinte.
Am atins multe dintre obiectivele noastre, dar nu am reușit să le îndeplinim pe toate.
Un deceniu mai târziu, dorim să împărtășim ce am învățat pe parcurs.
Iar ceea ce am învățat va sta la baza unei strategii noi, și mai ambițioase.
Bilanțul unui deceniu de pionierat
În 2010, am lansat Planul Unilever pentru viață durabilă (USLP).
USLP a schimbat regulile jocului. Într-o perioadă în care majoritatea întreprinderilor considerau durabilitatea și afacerile ca fiind separate, noi am văzut că acestea sunt legate.
Acesta nu a fost un plan de durabilitate.
A fost un plan pentru o afacere de succes, durabilă.
Am analizat fiecare aspect al lanțului nostru de valori și ne-am conturat abordarea în jurul unor obiective majore, despre care am știut că se află în centrul agendei globale privind dezvoltarea durabilă.
Acțiunile climatice. Egalitatea de gen. Sănătatea și alimentația a miliarde de oameni. Respectul pentru mediu. O lume mai corectă, mai prosperă.
Apoi am susținut obiectivele respective cu probabil cea mai cuprinzătoare gamă de scopuri privind durabilitatea stabilită vreodată de o afacere de dimensiunea noastră.