Sari peste Conținut

Unilever România Schimbă locația


30 de ani în România  Tradiția de a face bine

Anul acesta se împlinesc 30 de ani de când primele produse Unilever au intrat pe piața din România. Suntem mândri de povestea businessului nostru în România – în cei aproape 30 de ani, am reușit să îmbunătățim stilul de viață al românilor și să ajutăm societatea în care trăim. Ne bucurăm să fim parte din povestea acestei țări și vrem să marcăm momentul printr-un proiect de mediu ambițios: plantarea a 300.000 de arbori – câte 10.000 pentru fiecare an petrecut în România până acum.

Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, prezent astăzi în peste 190 de țări. În regiunea din sud-centrul Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe, care coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Republica Moldova.

Povestea Unilever în România a început în 1991, odată cu primele importuri de produse.

De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în România, reușind să dezvolte capacitatea de producție, să instruiască și să aibă grijă de bunăstarea angajaților și, de asemenea, să își extindă portofoliul de branduri și produse.

De aproape 30 de ani, Unilever a abordat în România un model de business sustenabil, care s-a dezvoltat în linie cu nevoile românilor.

În România, compania oferă consumatorilor un portofoliu de peste 20 de branduri cu peste 1.200 de produse.

O strategie durabilă și branduri cu o misiune clară

Businessul Unilever este creat pe baza unei strategii durabile, concentrându-se pe branduri care au o misiune clară, fiind cunoscut la nivel mondial pentru implicarea în comunitate și investițiile pentru protejarea mediului. În 2010, Unilever a lansat Planul Unilever pentru viață durabilă, un plan pentru dezvoltarea unui business sustenabil, cu trei obiective ambițioase:

  • Îmbunătățirea sănătății și a bunăstării pentru mai mult de 1 miliard de oameni. Până în 2020 Unilever și-a propus să ajute peste un miliard de oameni să-și îmbunătățească sănătatea și bunăstarea.
  • Îmbunătățirea mijloacelor de trai pentru milioane de oameni. Unilever promovează etica de lucru, egalitatea de șanse și oportunități, dar și comunicarea transparentă a tuturor acțiunilor pe care le desfășoară cu și pentru milioanele de oameni care interacționează cu businessul sau cu produsele companiei.
  • Reducerea la jumătate a impactului asupra mediului. Până în 2030, obiectivul global Unilever este să reducă la jumătate amprenta ecologică de fabricare și utilizare a produselor proprii, pe măsură ce businessul se dezvoltă.

10 ani mai târziu, la nivel global, proiectele și inițiativele Unilever au reușit să schimbe societăți și comunități prin susținerea femeilor, protejarea pădurilor, îmbunătățirea sănătății și susținerea agriculturii sustenabile.

Anul trecut, Unilever a anunțat un nou set de măsuri și angajamente menite să îmbunătățească sănătatea planetei prin acțiuni care să combată schimbarea climatică, să ajute la protejarea și regenerarea naturii și la conservarea resurselor pentru generațiile viitoare:

  • compania își asumă angajamentul față de zero emisii de carbon ale produselor până în 2039 - de la aprovizionarea cu materiale și până la punctele de vânzare ale produselor.
  • Unilever va susține și va lucra cu o nouă generație de fermieri și mici proprietari agricultori, prin dezvoltarea de programe care să protejeze și să regenereze pădurile, solul și biodiversitatea.
  • Va colabora cu guvernele și alte organizații abilitate pentru a îmbunătăți accesul la apă în comunitățile care întâmpină dificultăți în accesarea acestor resurse.
  • Brandurile Unilever vor investi 1 miliard de euro într-un nou Fond pentru climă și natură. Acesta va fi utilizat în următorii 10 ani pentru realizarea unor acțiuni de impact prin proiecte ce vizează reîmpădurirea, captarea carbonului, protejarea vieții sălbatice sau conservarea resurselor de apă.

Prin campania aniversară Tradiția de a face bine – Unilever 30, compania își propune să treacă în revistă cele mai importante povești sustenabile din ultimii 30 de ani, realizate în linie cu angajamentele globale Unilever și cu obiectivele, prioritățile și nevoile întâmpinate pe parcursul celor 30 de ani de dezvoltare a businessului în România.